Followers

20 December 2014

Follower Instagram Berkurang?

Assalammualaikum, selamat tengah pagi.
Memang pagi betul ni, hahaha !

Okeylah, Nadia pasti kebanyakkan daripada korang ada akaun INSTAGRAM kan?
Cuba korang check balik bilangan follower atau ig yang korang following? 
Ada berkurang tak.. Kalau korang perasan la k.

KENAPA ?
Ini adalah kerana admin Instagram sedang menjalankan kerja - kerja pembersihan dengan membuang akaun spam. 

Jadi, jaga - jaga tau siapa yang suka spam tu !
Kalau korang nak tahu apa guidelines yang dah ditetapkan, sila refer sini dengan kadar segera >instagram guidelines<

Eh, by the way..
Jangan lupa follow my ig k ! 
Ada pasal macam - macam kot :)
Wassalam..





♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

3 comments:

  1. terbaik instagram..follower niesa pn dh berkurang sikit..goodjob hapuskan acc spam2 tu semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu niesa..
      berlambak sangat yang kaki spam. pening jadinya...

      Delete
  2. Sy xdpt nk buka instagram sngt. Line dlm kem x kuat.

    * suami sy dlu 11armor jgk. Unit woksyop. Hsbnd awk unit apa? Skrng suami sy dh masuk ateleri. Sy duk dlm kem. Awk duk mana?

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign