Followers

10 January 2015

VIVIX si Tonik Ajaib

Assalammualaikum wbt / Salam Sejahtera !
Apa khabar ? Dan apa aktiviti kalian di hujung minggu ?
Semoga semua nya dalam keadaan berseronok - seronok , inshaALLAH.

Baiklah, hari ni nadia nak cerita dan kongsi pasal si tonik ajaib VIVIX SHAKLEE dan kaitannya dalam hal - hal kesuburan.
Tak nak cerita dah apa KEBAIKAN VIVIX , KANDUNGAN VIVIX dan CARA MAKAN VIVIX sebab semua dah ada dalam entri lepas. Tak tahu? Boleh rujuk sini






















Haa.. macam mana ia boleh membantu perbaiki kesuburan dan kesihatan suami isteri?
Masih mengunakan mekanisma unik yang sama iaitu :

1) Melindungi dan memperbaiki sellular DNA
2) Mengawal genetik (agar sentiasa sihat)
3) Mengeluarkan tenaga yang aktif
4) Melambatkan sel sel tua

Faham ke idok?
Takpe, nadia cuba ringkaskan.

Secara kesimpulannya, VIVIX SHAKLEE ni ia merawat dan memperbaiki keadaan dna kita.
Dalam sel ada DNA kan, so ia merawat daripada sekecik - kecik agen yang ada dalam badan kita. Bukan setakat sel kat muka ke apa ke untuk cantik tapi SEMUA !

Yes, SEMUA !
Bila sel - sel jadi sihat dan muda, agak - agak macam mana kesihatan dan kecantikan badan kita ??????

Bukankah sel itu yang menjadikan tisu dan otot ?
Haaaaaa ! Hebatkan ? Subhanallah.

Dan dari situlah, ia merawat dan melindungi juga sistem kesuburan lelaki dan wanita.
Haaa, bonus lagi dapat kulit cantik, berat badan ideal.
Series meh korang tak nak try?

Bulan Januari ni pulak, ada TAWARAN HEBAT EXTRAVAGANZA untuk VIVIX ni !
Dapat keahlian percuma, dapat duit cash semula, memang best !

Jangan tunggu lama - lama ok,
kalau nak info lebih - terus whatsapp nadia !
Sekarang !

With love,
Nadia Syakila
Happy working at home wife

Shaklee Independent Distributor
ID 1028241  | 013 255 8600 | nornadiasyakila90@gmail.com


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign